söndag 1 mars 2009

Lördagen



Var ute en sväng igår. Började med en Vodka Tonic och en öl på Blue Ribbon. Själv. Men här i USA är inte det konstigt. I Sverige är det konstigt. I Sverige tittar folk och tisslar och tasslar när man ser en ensam person vid en bardisk. Men icke här. Efter någon minut vid bardisken var jag redan vän med barnläkaren Larry. Efter det snackade jag med bartendern och originalet James med mig i en kvart. Jag snackade även länge med Magnus som var restaurangchef och från Malmö. Trevligt som sjutton.

Sedan mötte jag Filip och Jennie. De hade middag med sina vänner Erik och Paula och Sofie Fahrman. Detta på stället Waverly Inn. Trevligt som sjutton. 

Därefter tog vi oss vidare till en jäkligt skön hotellbar(kan den ha hetat nåt med Thompson?). Men hur tog ni er dit då sitter ni kanske och undrar? Lördag = Limousin. Så är det här i New York.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar