måndag 23 februari 2009

Till Tims mamma och pappa


Tim berättade just att hans far Tom, mor Pian och stvfar Carsten har hittat hit till bloggen. Välkomna.

Låt mig också berätta att Tim sköter sig ypperligt. Ni skulle med stolthet kunna citera Karl-Bertil Jonssons far Tyko när han säger "God Jul önskar jag dig min synnerligen välartade son".

Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att Tim ÄR Karl-Bertil. Utseende, patos, ja till och med glasögon. Titta på bilden ovan. Där sitter Tim och hjälper Sven att fixa med budgeten. De tar från de rika och de ger till de fattiga... eller nåt.

Ikväll hoppas jag att Tim ska förbarma sig över en fattig person. Nämligen mig. Vi har ingen TV i lägenheten så därför har jag tvingat Tim att gå på Best Buy och tjacka en 37-tummare så att jag kan kolla på basket i HD. Då kommer i alla fall mitt liv bli lite rikare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar