fredag 8 maj 2009

New York 2.0?

Hade tänkt att den här dagen skulle bli den första dagen då allt funkar för mig och Kristina här i New York.

En nystart. Helt enkelt.

Blev det så? 

I helvete heller.

I morse fick jag reda på att vår älskade hund Elsa har blivit huggormsbiten. Jag hörde henne pipa av smärta i bakgrunden när jag pratade med farsan.

Sen skull vi flytta in i vår nya lägenhet. Kristina och jag har hittat en egen liten lya. När vi kom dit funkar inte elen och vi vet inte om vi får igång den i helgen.

Och nu har jag tappat min svenska mobil. Så sprid ut detta att den inte funkar.

Ni når mig på david.bexelius@sto-cph.com. Eller i kommentatorsfältet här nedan.

Helvetes jävla apbajs!

3 kommentarer:

  1. Elsa verkar piggare. Hon tycker att ormar är hala och lömska. Och inte att leka med.

    SvaraRadera
  2. Efter en natts lugn sömn så har svullnaden på v.käksidan och halsen gått ner lite. Elsa är nu ute på en kortare morgonpromenad och vi förbereder oss på en kul och härlig helg med våra goda vänner från Vikingagatan. Kramar till dig och Kristina!

    SvaraRadera
  3. Lilla Elsanosen. Tänkte försöka åka ut till Trosa och hälsa på henne i helgen om det passar för P-O och Ann.

    SvaraRadera