onsdag 3 juni 2009

Nu kör vi slutspurten...

Har saggat efter med bloggandet igen. Men va fasen, nu är det bara en och en halv vecka kvar på Manhattanprojektet. Sen kan jag ju faktiskt sluta med hedern i behåll och hävda att jag skildrat vistelsen här.

Dessutom har jag blivit utmanad av min vän Robert Henriksson som är en fantastisk fotograf. En av Sveriges bästa faktiskt. 

Minst en ny bild varje dag och den måste vara tagen högst två dagar innan. Det här knepet har han kört med andra vänner och deras fotograferande har tydligen blivit bättre av det.

Jag börjar med två porträttbilder. Den ena är vår kapellmästare Roy Bennett(den bilden är utom tävlan för den är tagen i söndags, dvs tre dagar sedan). Sen är det min älskade fru. Sen över ett år faktiskt. Bröllopsdag i söndags och inte ett enda grattis nästan.

Men va sjutton. Nu kör jag igen.


4 kommentarer:

  1. Grattis till ett år som gifta! Jag saknar er och längtar tills ni kommer hem.

    Sis

    SvaraRadera
  2. Grattis, kompis!
    Midsommar i Jämtland? Det är dags nu.

    SvaraRadera
  3. Bra porträtt på frugan David!!
    Ser fram mot dagens inlägg :)

    SvaraRadera
  4. Vacker svärdotter och faktiskt........
    bra fotografi.

    SvaraRadera